svētdiena, 2010. gada 2. maijs

I Love Balloons!

Šo ierakstu gribēju ierakstīt jau vakar, bet nesanāca, tā ka nolēmu to izdarīt šodien.
Biju domājusi - beidzot 4 brīvas dienas, varēs relaksēties, Freedom! Aha, kā tad! Biju piemirsusi, ka mājās būs vecāki. -_-

Pilnībā atcerējos bērnību - dresūra, mācības. Dari to, dari šito, to tu vairs nedarīsi. ZB!
Man dzīvē var teikt ir palikuši apmēram 3 prieki. un 1 no tiem iiiiir... -------> Balooooniņi! ^^ Vakar bija tā - pūtu balonus, jūsmoju par tiem, kā arī atklāju, ka man mājās ir 3 veidu baloni. ^_^ Tie tik tiešām man var momentā uzlabot garīgo. (n_n)


Mana istaba tagad ir pilna ar baloniem - Paradīze man! ^,..,^


Paldies Martai, ka viņa mani vakar (kā arī šodien) izvilka ārā no mājas!
Vispār vakardienas vakars bija jauks. Pastaigājāmies, aizgājām uz šūpolēm, tad pasaucām Mareku. Spēlējām Uno, mētājām basketbola bumbu, peldējām ar laivu... Nice! Un mazais rižais kucēns! waaah, mīļums! (n_n) Uķ, uķ!

So sacrifice yourself
And let me have what's left
I know that I can find
A fire in your eyes
I'm going all the way
Get away, please
You take the breath right out of me
You left a hole where my heart should be...

Breaking Benjamin - Breath

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru