svētdiena, 2010. gada 1. augusts

HA

Nu ko, domājat, ka sagaidījāt kko jaunu no manis? Ka tūlīt uzrakstīšu vismaz kko par notikumiem savā dzīvē? Par savām sajūtām? Nekā nebija, man ir sliņkums! :p

Nu, labi, kko jau varbūt tuvākajā laikā ierakstīšu...

Bet tagad daži zināmi fakti:
-Rīt sākšu ikrītu skriešanu! Būs jāceļās 7.30, jāet rennot. ^^ Sweet.
-Jūrmalā ir daudz cilvēku! O_o New Wave sux.
-Engure bija IDEĀLA! ^,..,^
-Dziesmusvētkos bija pretīgs ēdiens.O_o
-Mana māsīca satiekas ar gotu. O_~
-Mans kompis ir stulbs. ( pat nezinu, vai vēl kādreiz tikšu pie interneta, brīnos, ka viņš vispār tagad strādā)
-Man pēdējā laikā ir ļoti mainīgs garīgais un tas nav īpaši labi. -_-
-Strādāšana mēdz būt patīkama. (n_n)
-Šausmu filmas mēdz traumēt Jūsu psihi. ('O_o)
-''Katram zināms, ko baltās vistas dara ar melno.'' Esmu vienīgā, kas nezin? O_O
-Ancei un Martai bija ļoti forša vārda diena. Īpaši man patika balons ar vīriešu ziepēm. :]
-Bezmiegs ir kaitīgs manai galvai. Z_Z
-Garlaicība piesien pie datora. !_!
-Jūrascūka atkal ir mājās! Yaaaaaaaaaaay! Varēšu iet siena un zāles medībās! +_+

Billy Talent - Sympathy

4 komentāri:

  1. Man nav ne jausmas, ko baltās vistas dara ar melno.

    AtbildētDzēst
  2. cerams, ka kaut kad uzzināšu. Gribās zināt! ^^

    AtbildētDzēst
  3. Visi, kas zina, ir tik sasodīti ļauni, ka neapgaismo Tevi? Tas nav godīgi.

    AtbildētDzēst
  4. tā nu ir. Pasaule ir ļoti ļauna!

    AtbildētDzēst