svētdiena, 2010. gada 26. septembris

I'm a GaGa!


Hehey! Tātad šo piektdien beidzot bija a valoda, kurā es tēloju Gagu! Priecīņš, jo dabūju 9! ^^ Te būs pāris bildes, lai Jūs vismaz zinātu, kā es izskatījos :p


Šaubos, vai biju baigi līdzīgā, bet nu jā, kopumā man patika ^^

un tad pēc stundām bija vēl viens foršs pasāciens - Studentu Paradīze! (tuc-tuc) Tur tik tiešām bija ļooooooooooti DAUDZ studentu. Un ne tikai - piemēram, bija arī apm. 50 gadīgs vecis, kas uzlīda bez krekla uz skatuves un kā rokeris kratīja savus matus... iiiu, tas bija pretīgi... Bet bija smieklīgi skatīties, kā apsardze centās viņu nodabūt no skatuves xD
Tā vakara nagla bija Dollarman. Rock this party! Dance everybody!
Tikai būtu vēl pavisam labi, ja viņš noskūtu savu presīti! xD Un kā viņš biezoja ar pumpēšanos... uh! xD

Pēc 4 devāmies ar meitenēm mājās, lai pagulētu un (es ar Marci) dotos uz kori. Tad tā gribējās gulēt, ka vienkārši domāšana pat bija trula! (To arī apstiprināja Mareks pasakot, ka neizgulējusies es esmu smieklīga) xDDDD

Lady Gaga - Paparazzi +_+

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru