svētdiena, 2010. gada 24. oktobris

Nekad

Galva sāp, un nenāk miegs. Vairs NEKAD nedarīšu to ko darīju vakar vakarā. Vēl joprojām nespēju normāli parakstīt. Un sajūta tāda, itkā man iekšas uzsprāgs. Nav labi.

[0:37:43] Katerīna: Es nebūšu tik ilgi.
[0:37:48] Katerīna: Eu. Te Diāna vēl ir?
[0:38:17] Lenijs: ja
[0:38:20] Lenijs: runa ar mani :D
[0:38:32] Lenijs: vinai vnk autins pedejais 19:27'

Lenij, forši melot? xD Es tad vairs nebiju pie datora. xD Sofij, es tikai tagad izlasīju visu tālāko, man pēdējais autiņš ir 15 ar kko, tā ka mājās iešu ar kājām! xD

My Head, It Hurts, each moment it's getting worse...

Avenged Sevenfold - I won't see you tonight

2 komentāri:

  1. Nākošreiz vienkarši pasauc kādu kompānijā

    AtbildētDzēst
  2. Teorētiski man bija kompānija... Es runājos ar Leniju un vēl sarakstījos... xD

    AtbildētDzēst