svētdiena, 2010. gada 13. jūnijs

Nekas neatkārtojas divreiz. Nekad.


Viss ir pagājis. Beigas. Nebūs vairs, kā bija iepriekš. Veseli 9 gadi pagāja. Pagāja...

Vakar/aizvakar ( kā nu to ņem) pagāja izlaidums. Jauks pasāciens. Svētku atmosfēra, satraukums, žēlums, kas pārņēma, kad redzēju raudošo skolotāju Maiju... Pašai ļoti gribējās raudāt tajā brīdī. ( Mart, kāpēc tev man tas bija jārāda?)




Tagad mājās ir jauki puķu kvantumi, lidojošā puķīte, kas man vienmēr smaida. (kā man viņa patīk) Bet tā jau sāk nolaisties, zaudēt hēliju... -_-

Arī pasāciens pēc izlaiduma bija normāls... nekas diži labs jau nebija, bet ir ok. Nebūtu vēl tās drāmas un citas stulbības, varbūt būtu labāk. Kā jau es teicu Martai, tas kas norisinājās vakar vakarā pie Martas man patika daudz labāk. Volejbols, laiva... mmm. Jauki!

Tagad jau jādomā par to, kā iestāties jaunajā skolā... JVĢ. Ceru, ka neaizmirsīšu nekādus dokumentus, ka varēšu visu aizpildīt pati, ka nevajadzēs vecāku parakstus vai kko tamlīdzīgu... jo tad es tos nevarēšu dabūt - vecāki atkal brauc prom. -_-

Jāgaida arī, kad man atsūtīs izlaiduma bildes - gribās redzēt. ^^
Tad varbūt varēšu vēl dažas ievietot šeit.( ja protams būs kādas normālas!) xD

Don't let this end now
Slow this dance down
I could stay here all night... Forever

Framing Hanley - Slow Dance

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru