sestdiena, 2010. gada 26. jūnijs

This is why i'm HOT!


Yep, un es to domāju vārda vistiešākajā nozīmē!

Visbeidzot izjutu vasaras svelmi - sauļojos - un guess what?
That's right, kids! Esmu nodegusi sarkana kā tomāts! Protams, neesmu visa - tikai mugura, bet sajūta tik un tā nav no tām labākajām... Jūtos tā, it kā mana mugura degtu elles ugunī, velns parāvis! -_-
Pats labākais ir tas, ka iesauļojās arī bantīte no peldkostīma... ^^

Hmm, kas vēl jauns noticis manā garlaicīgajā dzīvē? Sakārtoju, izrevidēju savu istabu! ^^ Bija žēl šķirties no dažām mantām, bet nu... Jāatbrīvo vieta jaunām lietām! (n_n)

Vakar pabeidzu lasīt "Spēles ar uguni". Perfekta grāmata! Tagad arī mana mīļākā kopā ar "Bada spēlēm". Jāgaida turpinājums - trešā daļa!

Mareks tikai vakar vakarā aizbrauca uz Krieviju, bet man jau ir garlaicīgi bez viņa. -_- Brauc ārtāk atpakaļ! I Miss U. ^^

Sum 41 - Best of Me ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru