otrdiena, 2010. gada 29. jūnijs

Wuuuh

Hehey, tauta!

Nu ko, šodien atkal kārtējā saulainā dieniņa! Tieši tāpēc pavadīju to ārā - atkal cepinājos un... JĀ, ES TO PAVEICU! Peldēšanas sezona atklāta! xD lol Tas nekas, ka jau gandrīz pagājis pirmais vasaras mēnesis - nekad nav par vēlu! xD

Diemžēl pat šis saulainais laiks mani nevar iepriecināt pietiekami, lai es varētu aizmirst par kori... -_-
Pat vasaras brīvlaiks nespēj stāties ceļā Celmai un kora mēģinājumiem. Bet drīz jau Dziesmusvētki un, cerams, šīs te mocības būs tā vērtas!

Un pēc dziesmusvētkiem pa taisno varēšu doties uz Enguri!!! Whaaa :gaida ar maisu:
Sen neesmu tur bijusi (kā nekā 2 gadi IR daudz)(n_n)

Ā, jā... pēdējā laikā notiek dīvainas lietas - ar mani uz ielas sāk sveicināties nepazīstami cilvēki! :o
Piemēram, šodien gāju no Maximas atpakaļ uz skolu (mans mēģis bija beidzies, es aizgāju nopirkt Martai uzpūšamo peldēšanas matraci un gāju gaidīt, kad beigsies viņas korlaiks) un man pretī tādā diezgan raitā solītī gāja pilnīgi nepazīstams džekiņš. Un pēkšņi es dzirdu: "Čau!". Saprotu, ka sveiciens nāca no džekiņa un bija adresēts man, bet nu jā, wtf... Es tak viņu nepazīstu, tie cilvēki ir aizdomīgi!

Tikko noskatījos jauno TH klipu - the dark side of the sun... njā, normāli, normāli... Beidzot redzēju Gustaviņa tattoo - spārnus uz muguras! Piemīlīgi! ^^

Hmm, kas vēl jauns? Ūūūūūū! Jaunā Naruto sērija ir vienkārši... WĒĒĒĒ! ;( Kāpēc tā vajadzēja notikt?! (Protams, ka jūs nezinat, kas notika, ha-ha!) Un, kā jau vienmēr, atkal sērija beidzās visinteresantākajā vietā! Kāpēc vienmēr tā jābūt?



Rise Against - Ready to Fall ^_^

2 komentāri:

  1. heh... apmēram pēc kāda ilga, ilga laika arī es uzzināšu par ko bija šī sērija!
    Mans matracis ir superīgs!!! Wiiii!!!! ^-^

    AtbildētDzēst
  2. tagad tu jau zini, wiii! ^^
    Cerams, ka manējais arī būs labs!

    AtbildētDzēst