pirmdiena, 2011. gada 28. marts

Iekriti.

Tu man iekriti acīs. Velns, nez kāpēc nekrīti ārā vairs no prāta. Hehe. Dabūju Tavu bildīti. xD Jā, es dažreiz mēdzu būt apsēsta. ^^

Man vienkārši šodien iet ciet. xDDDD (O_o)

P.s. Cilvēki, nepārprotiet - man patīk tikai viņa stils! ('O_o)

Framing Hanley - Savior

4 komentāri:

  1. man par viņu sakāms 1 vārds - NEVAJAG!

    AtbildētDzēst
  2. man jau tikai patīk, kā viņš izskatās - ģērbšanās stils un stuff. Draugos lasot viņa albūmā esošos komentārus var nojaust, ka citi saka, ka viņš ir iedomīgs (ar tādu ārieni tā varētu būt, jā). es jau netaisos tur ar viņu sapazīties vai ko tur - vnk dažreiz ievēroju viņu un viss xD

    AtbildētDzēst
  3. Tikai neņem ļaunā, nu par "lasot viņa albūmā esošos komentārus var nojaust, ka citi saka, ka viņš ir iedomīgs " :D
    Nanana

    AtbildētDzēst