svētdiena, 2011. gada 6. marts

Tārpiņš




Šodien ir pilnīga bezdarbības diena! (Mācīšanos es neuztveru, kā darbību) Tāpēc nolēmu padarboties ar patīkamām lietām - Balooniieeem! ^^ (Jā, jā, kā mazs bērns :p)

Ak, kā es gribētu vēl neskaitāmu daudzumu balonu, kurus varētu pūst, pūst un pūst tik ilgi, kamēr visa mana istaba no grīdas līdz griestiem būtu piepildīta ar dažādas krāsas, formas un izmēru baloniņiem! Ah, tas laikam ir mans jaunais sapnis :D

Eh, un, runājot par sapņiem, es tik ļooti gaidu vasaru! Jūs pat iedomāties nevarat! It īpaši 21. jūniju! Pagaidām tas laikam ir vienīgais vasaras datums, kurā man kaut kas ir ieplānots, bet nu... xD Ā, nē, pareizi, māsīca taču mani uzaicināja pie sevīm uz Krieviju, laikam vajadzēs izmantot arī to iespēju! Varēšu, iepējams, beidzot iepirkt drēbes kkādos superīgajos veikalos. (Cerams, ka Krievijā ir normāli xDDD) Un vēl patusēt Anime cilvēku klubos :D Nez kā tur būs?

Kaut šie nepilnie 3 mēneši paietu ātrāk!

30 Seconds to Mars - Night of the Hunter

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru