otrdiena, 2011. gada 1. marts

Pissed off!

Kham, man negribas rakstīt vācu valodu, tāpēc izdomāju kaut ko uzrakstīt... lai gan īsti nav ko.

Šodien ir pirmā pavasara diena! Marts, marts, vēl tikai 3 mēneši un tad jau beidzot pienāks vasara! Laiks skrien tik ātri!

Diena bija, varētu pat teikt, laba - skolā kā jau skolā - iepriecināja 10 angļu valodā! Iespējams, ka arī tagad vidējo izvilkšu līdz deviņniekam! ^^ Pārējās stundas gan bija garlaicīgas! -_- Un diena būtu pavisam ideāla, ja viens notikums man tik ļoti visu nesabojātu... starp angļu valodas stundām sēdēju klasē ar vēl 3 klasesbiedriem, ienāk Puve, kko sāk ar Arvi čakarēties, bet viņš taču, protams, bez aizvainošanas nevar iztikt! Pirms iziet no klases viņam bija jāpasaka - "Kur visi NORMĀLIE cilvēki palika?" mhm, tas jau nekas, ka mēs 4 tur blakus sēžam! Un mēs visi esam nu tādi nenormālie, viņš ir tas krutais, foršais un normālais, mhm, protams! AAAHHH, kā mani šis teikums nobesīja! Lai nu no kuras mutes tas būtu nācis, bet no viņa... :@ Ko tu vispār no sevis iedomājies?! Man liekas, ka tev kaut kas galvā iekāpis, tā varētu būt iedomība. :)

Un tagad man gribas kādam iespert, es vnk nevaru, mani tas tā aizķēra, lai gan, iespējams, ka tas nav nekas tāds briesmīgs, bet nu. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Disturbed - Facade

2 komentāri:

  1. lol xD Tas tiešām nav nekas briesmīgs. Kas tu viņu nepazīsti? Tāds viņš ir. Nekas, ko viņš saka, nav jāuztver nopietni. Un nedomā uzreiz, ka tas bija attiecināts uz tevi. ;)

    P.S. Varēji arī droši šeit pieminēt, ka arī uz draudzeņu zvaniem neatbildi. Būtu atbildējusi, nebūtu bijusi nenormālais cilvēks. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Piedod, man tak izslēgta skaņa, es nekad nedzirdu (gandrīz nekad) xD Varēji atnākt pie manis :p

    AtbildētDzēst