trešdiena, 2011. gada 4. maijs

Marta uzdarbojās

Sveikiņī!!!
Kāpēc šis bloga ieraksts saucās "Marta uzdarbojās"? Jo tagad Marta ir pārņēmusi blogu pasauli un ielauzusies Diānas blogā. (ļaunie smiekliņi) Bet ja nopietni, tad Diāna vēlējās, lai ierakstu kaut ko viņas blogā no sevis (arī tik pat garus un plašus ierakstus kā rakstu savā blogā - nezinu kā man ar to veiksies, jo laika ir maz, bet varam pamēģināt!).
Pirmāmkārtām, esmu Diānas labākā draudzene (labi, nezinu vai viņai esmu labākā, bet manā sarakstā viņa noteikti ir!). Tiem, kas viņu tik labi varbūt nepazīst: viņa ir sasodīti jautra un forša meitene. Ar viņu vienmēr var izrunāties no sirds un par jebku
ru tēmu. Viņa vienmēr būs plecs, uz kura paraudāt. Viņa vienmēr palīdzēs, ja vien varēs. Un, protams, vienmēr pasmiesies, ja paslīdēsi uz ledus un nokritīsi uz dibena (lai gan, kurš nesmietos, vai ne?).
Diānu pazīstu jau ļooooti sen. Varētu teikt, ka tādas riktīgas draudzenes kļuvām pirmajā klasītē, bet ja godīgi, draudzējāmies (drīzāk spēlējāmies) jau bērnudā
rzā.
Pašlaik esmu pie Diānas, tāpēc varat neuztraukties, es šeit vairs neuzpeldēšu (yēi!). Esmu pie Diānas, jo vakar pēc Skalu koncerta (tas ir jauktais koris, ja kāds vēl to nezin), mēs atbraucām pie Diānas, ēdām aizliegto ņammmu un skatījāmies filmu "Just go with it". Kas ir aizliegtā ņamma? Nu, teiksim tā, man kā dejotājai (zinu, zinu - stulbi izklausās, bet nu nezinu kā lai savādāk pasaku) ir aizliegts kinda ēst čipsus un kolas (nu, drīzāk - nav ieteicams lietot uzturā - lai gan par alkoholu nekas nav teikts - kā nekā, čempionātos mēs dzeram uz uzvarām šampi!!!). Nu ja, un tātad vakar mēs ēdām čipsus un dzērām Džonus (
tā arī neizdzērām, jo Diāna atslēdzās pie filmas, es atslēdzos uzreiz, kad iekāpām gultiņā).


Diāna saka, ka tas cilvēks, kas vakar viņas klases čatā jautāja pēc kādas labas filmas, laikam lasa šo blogu. Nu tad, filma ko tev ieteica (tā "One ni
ght in Paris") bija mana ideja, jo atcerējos, ko man par šo filmu brīdināja (vārdā nesauksim kas - hehe). Nedomājiet, ka tā ir filma par vienu nakti Parīzē, ja saprotat, ko es ar to gribēju teikt. (ļaunais smaidiņš) Nepārprotiet, šo filmu neesmu redzējusi, bet atsauksmes gan esmu dzirdējusi. Bet kas zin, varbūt tu jau šo filmu esi redzējis. A kam negadās.
Bet nerunājot par Parīzēm un vēl nez ko..
Pie Diānas nākt ciemos ir izaicinājums (vismaz man), jo viņas sunis man lien pie dibena un tas ir diezgan.. Nemacēšu pateikt gluži kā tas ir - nepatīkami. Jā, un
arī fakts, ka viņas ome vienmēr uztraucās par to, ka es neko neēdu. (Es ēdu!!!)
Ehh, tikko Diāna izgāja pakaļ skābenēm, jo viņas ome viņai palūdza pirms braukšanas sagriezt skābenītes - vai viņa nav jaukums? Mana ome man būtu uzkliegusi, lai sagriežu skābenes un, ja es viņai kaut ko pateiktu pretī, tad es atkal būtu sliktākais bērns pasaulē, kurš noteikti nonāks ellē (yuhuuu!!!).
Domāju, ko lai vēl uzrakstu - viss pirms tam teiktais tapa pāris 15 minūtēs (nezinu kā citiem, bet bloga rakstīšana paņem daudz laika - man personīgi kādu stundu vai divas - tas atkarīgs, ko cenšos pateikt).
Vispār, tagad sēžot šeit, Diānas istabā, es atkal aizdomājos par to, ka gribu atkal dzīvot Brankās (tikai kušš, nesakiet nevienam!). Te ir tik jauki un mierīgi. Gandrīz kā lauki (hehe).
Laikam man nesanāks nekāds garais ieraksts, jo grūti rakstīt tā uz ašo, priekš kāda cita, lai gan jāatzīst - man patīk. Man patīk rakstīt, un ja kādam vajag uzrakstīt domrakstu vai kādu citu literāru darbu - droši varat prasīt. Protams, negarantēju, ka piekritīšu un uzrakstīšu kaut kādu tur meistardarbu, bet ja nebūšu pārāk aizņemta un pārāk riebīga, tad varu arī piekrist.
Jā, esmu ļoti aizņemts cilvēks, tāpēc arī reti sanāk parunāties ar Diānu, bet kaut kā jau mums sanāk. Protams, vieglāk būtu, ja viņa turētu sev tuvumā arī savu telefonu, bet tāda nu viņa mums ir.
Vispār, man nežēlīgi kaitina, ka viņa savu telefonu, it īpaši skolā, kaut kur nomet (bieži vien ar izslēgtu skaņu) un tad brīnās, ka neviens par viņu neinteresējās. -_-
Nezinu, vai Diāna jau to ir savā blogā pieminējusi (es zinu, ka es esmu), bet 21.jūnijs!!!!! Šo dienu gaidu ar nepacietību!!!!!
21.jūnijs, Tallina, es, Diāna un vēl divas meitenes, autobuss, gan jau arī pāris Red Bull un 30 sekundes līdz Marsam!!! Pietam, 21.jūnijā iznāks Simple Plan jaunais albums - Jet Lag.
Tikko atgriezās Diāna:
"Ak, Dievs, tu vēl joprojām raksti?! Es jūtu, ka tur būs grāmata vienkārši!"
Ne gluži, bet uztveršu to kā komplimentu. Wupī!
Labi, ceru, ka nesabojāju jums garīgo ielienot Diānas blogā un ka tik sūdīgi nerakstu - rakstīju, vismaz centos rakstīt, tā kā savā blogā. (Oh, crap! o_O Tikko atcerējos, ka rītdien fizikā pēdējais k.d.!!!)

Ar apskāvieniem (jo kad izaugšu, gribu būt mīļums),
Marta! ^-^
Hot Chelle Rae - Bleed (šī nav nekāda smagā dziesma - vienkārši ļoti skaista)
Simple Plan feat. Natasha Bedingfield - Jet Lag (ir arī franču versija)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru