piektdiena, 2011. gada 6. maijs

ZZ =]

Hehey! šodien bija Fōrša diena! Skolā, nu - kā jau skolā, nekas interesants stundās nenotika. Bet, pateicoties tam, ka vakarā mūsu klase piedalījās ZZ čempionātā, vismaz tiku vaļā no vācu valodas briesmīgā kd! (happy)
Pēc stundām ar Ievu, Gitu un Lāsmu gājām uz Rimī, tad uz Lāčplēša parciņu sēdēt zālītē ^^ Jauki.


Tad uz trijiem gājām atpakaļ uz skolu, lai sapulcētos klasē, sagatavotos ZZ čempionātam. Visiem bija balti T-krekliņi ar speciāli uzkrāsotām kāršu zīmītēm (Kārtis bija mūsu klases simbols - kā nekā, spēlējam gandrīz katru starpbrīdi) + vēl meitenes bija izdomājušas pie melnām lentītēm piestiprināt kārtis, ko uzsiet uz galvas un rokas. Izskatījās forši! Lai gan es kā vienmēr nedaudz izcēlos - man uz krekliņa nebija zīmējuma, tas bija vienīgais lencīškrekliņš -_- Eh, ko lai dara...


Sataisījāmies, dabūjām sponsoru dāvaniņas (ActiveFit batoniņus un Everest ūdeni) kā arī uzlīmītes ar numuriem (Tādiem, kādi parasti sportistiem uz mugurām olimpiskajās spēlēs bija ). Sagatavojāmies sacensībām, devāmies uz halli.
Sākumā noskatījāmies 6.-8. klašu apbalvošanu, tad dejoja karsējmeitenes NENORMĀLI īsos svārciņos (Džekiem gan jau patika xD), tad dejoja Skolotājas xD, pēc tam mums bija jāsauc klases sauklis... Un tad sākās uzdevumu pildīšana. Kopā bija 10 dažādi uzdevumi - es piedalījos 5 no tiem. Bija interesanti, agrāk nebiju neko līdzīgu darījusi.
Piedalījos batuta stafetē - bija jālēkā uz batuta un lecienā jāķer bumbiņas, bet protams es notizlojos, noķēru tikai 2 no 5. (Tā bija ne tikai mana - arī metēja vaina xD)
Forša bija "Aklā spēle", kur 9 no 10 cilvēkiem (tajā skaitā man) aizsēja acis, vajadzēja nostāties rindiņā, iziet trasi nepieskaroties konusiņiem, zvaniņiem ar redzošā cilvēka palīdzību, kurš nedrīkstēja runāt - tikai caur pieskārieniem paskaidrot, kur jāiet. Bija kruti!
Foršs pārbaudījums likās, kur jāizvairās no striķos iesietiem milzīgiem maisiem, jānoskrien pa laipiņu pēc iespējas ātrāk, nepieskaroties zemei. Apbrīnoju, kā tik ātri to paveicām! O_O
Atspolskrējiena sacensībās Karīna pat dabūja labāko rezultātu! Apsveicami! =]
Spēlē, kur visa klase atbildēja uz dažādu tēmu (Mūzika, sports, kultūra...) jautājumiem, gadījās viens "Kurā valstī radās emo stila mūzika?" Pēc jautājuma izskanēšanas VISA klase vnk paskatās uz mani. Biju kind of šokā. :D Visi uzskata mani par emo. STILĪGI! :D ^^
Bija vēl daudzi citi uzdevumi - ar uzpūšamajiem šķēršļiem, pamperiem u t t, bet nu...
Dimžēl 7 man bija jāskrien uz pēdējo autobusu, nevarēju palikt uz apbalvošanu... Tik ļoooti gribējās! bet nu aizgāju... Tāda pati - sporta tērpā, ar kārtī uz galvas un rokas. :D Būtu jūs redzējuši, kā cilvēki uz ielas noskatījās xD Divi pat pajautāja, vai man nav auksti. Auksti? Drīzāk karsti pēc tādas jožšanas uz pieturu!
Tagad tiku mājās, uzminiet nu! MUMS 1. VIETA! PARTY! AAAAAA! Velns, tik ļoooti gribējās palikt līdz galam! Tāda škrobe! Dabūjām foršos krekliņus, čemodānu. Vnk tik superīgi! Pat garastāvoklis uzlabojās vēl vairāk! Uff, tagad varēsim gatavoties finālam. ^^

Queen - We Are The Champions

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru