piektdiena, 2010. gada 9. aprīlis

First time

Viss kādreiz notiek pirmoreiz. Piemēram, man šodien ir jau divi jaunumi - sāku rakstīt blogu ( ko (vismaz pagaidām) uzskatu par kļūdu), kā arī pirmoreiz tā kārtīgi sāku klausīties Coldplay. Kaut kā sagribējās mierīgu mūziku, un, manuprāt, Coldplay ir tieši tas, kas vajadzīgs. ^^
nu ja, pirmais ieraksts tāds nejēdzīgs, bet tas nav svarīgi! ( It īpaši ņemot vērā, ka ir plkst. 0:15...)
Jauku gulēšanu visiem, laikam man uz gulēšanu necerēt - man tagad kļuva pārāk interesanti, ja tā var teikt... (lol, protams, ka var).
Ehh, bet gan jau izgulēšos rīt pa ceļam uz Šauļiem. Ā, nē, pag, neizgulēšos gan! Man blakus sēdēs Sofija! To brīdi es noteikti neizniekošu miegā, tas būtu pārāk stulbi. It īpaši ņemot vērā to, ka man ir iespēja tik ilgu laiku runāties ar Sofiju. Man patīk tas, ka ar viņu var izrunāties. ^^
Jāgaida arī sestdiena - slidas, slidas, slidas... ledus, kritiens, gan jau, ka zilums... Būs jautri! (cerams.) Beidzot savāksimies kopā (tajā skaitā arī Marcis!!! ^_^ Happy!) Beidzot viss ir kārtībā, viņa man mācīs normāli slidot! Kā nekā 3 gadus neesmu stāvējusi uz slidām! O_o Daudz, es zinu. Bet būs labi.
Coldplay - Yes

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru