piektdiena, 2010. gada 9. aprīlis

he, he

Ļoti interesanta sajūta. It kā ceturtdienas nakts/rīts, plkst. 1.53, neviena internetā nav, bet es vēl esmu nomodā. Ne vēsts no miega. Es jau varu iedomāties, cik slikti jutīšos vēlāk! Tas būs nejauki. -_- Kaut arī vainot varu tikai pati sevi. (Muļļa, muļļa, muļļa, ej gulēt!)
Bet nē, to es tik ātri netaisos darīt! ( Man galvā pat paspīd traka ideja neiet gulēt vispār) Šobrīd ir pārāk aizraujoši veidot savu emuāru! (Jūtos kā mazs bērns saldumu veikalā.) Jaukas lietiņas te ir. Tiktiešām jaukas! Īpaši man iepatikās tās foršās zivtiņas, kuras jābaro. Varbūt tās man tagad liekas interesantas, jo nav nekā cita, ko darīt, bet... Tas nav svarīgi, fišteili ir kruti! ^^
Jāpārliecinās, vai šeit nav kas interesantāks, tad varēšu atkal iet barot zivtiņas. (n_n)
Breaking Benjamin - Saturate

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru