pirmdiena, 2010. gada 19. aprīlis

Sviests

Galvā tikai sviests. :S
Kāpēc es nevaru atcerēties izdarīt pat tik vienkāršu lietu kā paņemt telefonu, uzspiest ciparu kombināciju un pazvanīt? Tas nav nemaz tik grūti, bet vienmnēr sanāk tā, ka Viņa pazvana Man! Un viņa sāk dusmoties! Un es arī sāku. Uz sevi, protams.
Jāsaņemās. Vairāk vispār nekas nesanāk, kā jau parasti pēdējā laikā tas notiek. Dienas režīms ir izjaukts, manuprāt, jau uz visiem laikiem. nespēšu to vairs atjaunot, ne jau nu tagad. Un žēl. Gribētos atkal, lai ir tā, ka visss sakārtots, viss savā laikā...

Jauns ieraksts pa ilgajiem laikiem un, nu re, atkal kaut kāds sviests! Nav pat vērts lasīt... varbūt vienīgi varētu pastāstīt svarīgākos notikumus, kas notikuši. Kaut arī manā dzīvē nekad nekas īpašs nenotiek.Bet tos ''svarīgos'' es arī laikam vairs neatceros... Ja nu vienīgi to vienu... Svētdiena, ozohalle, jautra slidošana, kritiens, mans celis zilganviolets. Bet jau ir ok, īsti vīri neraud, vai ne? ;D Pietam sāku jau mācīties bremzēt. Marek, tev labi padodas mācīt. xD Kaut arī man vēl ne nieka nesanāk, bet gan jau, kādreiz, nākotnē... (Tālā nākotnē.)


Ā, jā, un sestdienas skatē gāja daudz labāk, nekā biju cerējusi - 24,5 puknti dabūti. Biju domājusi, ka max punktu skaits ir 30, tādēļ sākumā pat nedaudz biju šokā - a ko tik maz? Un tad šodien uzzinu, ka max p. sk. ir 25 - OPĀ, tagad šoks - ko tik daudz!? Bet labāk vairāk, nekā mazāk! ^,..,^

Ā, jā, un kā TAS man varēja izkrist no galvas? (stulbene, muļļa, muļļa!) Pirmoreiz, kārtējais pirmoreiz... Sofijas pagalmā!!! wooooah! Tās šūpoles, zaļais mauriņš, foršais mīļums Baks! ( Cerams, ka pareizi nosaucu xD) Un, protams, Balooonī! Kā arī ''I Have Banana In My Ear.'' ^^ Ļoti jauki! Kaut arī izklausījos, kā dažs labs teiktu, pēc maza rītārdēna. But, whatever! It was fun! Man vajag vairāk tādu saulainu, prieka un krāsainu balonu pilnu dienu, tās tik ļoti priecē. ^^

Bet ok, laikam jāiet - jāturpina vācu valodas izzināšana, velns lai to parauj. grrrrawr. x_x

Billy Talent - Surrender (n_n)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru