piektdiena, 2010. gada 9. aprīlis

Tieši tā!

Jā, es sevi oficiāli pasludinu par Trako muļļu. Uzmini nu, kāpēc! Laikam tāpēc, ka es tik tiešām neaizgāju gulēt un arī neiešu. Pie tam vēl es nelietoju kofeīnu! (Vispār) Šodien koncerts - nekas, gan jau uz skatuves neatslēgšos! Vismaz ceru, ka tā nevar notikt... Gribu uzzināt, kādas sajūtas ir, kad neguli vairāk par vienu diennakti, mani tas tik tiešām interesē. Kaut arī šis laiks nav īsti piemērots šāda veida eksperimentiem, nekas. Vēl tikai divas stundiņas, tad varēšu sākt kravāt mantas un taisīties uz skolu. Galvenais neko neaizmirst!(^_~)

Pa visu šo laiku es vēl paspēju atklāt, ka vienam sēdēt internetā nav nemaz tik briesmīgi garlaicīgi. Tīmeklī tik tiešām vienmēr ir ko darīt. Kaut vai zīmēt foršajā mājaslapā, kuras adresi neatceros. xD

I cannot sleep,
There’s too much noise in my head! ^^

Muse -YES PLEASE (O_-) zzzzz

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru