ceturtdiena, 2011. gada 28. aprīlis

Beidzot! Un esmu netīra kā jūrascūka.

AAAA! Tas beidzot ir noticis, proti, pirmo reizi pa apmēram diviem gadiem izvilku saules gaismā savu riteni, kas vēl joprojām ir tikpat apkaunojoši rōzā krāsā. xD Labi, nav jau tik traki ar to krāsu. Beidzot noņēmu riteni no šķūņa grieztiem, tad tīrīju nost ogļu putekļu biezo kārtu, kas sakrājās uz katras velosipēda detaļas. Tagad toč esmu melna kā netīra jūrascūka. -_- Un pietam man liekas, ka drīz saaukstēšos pēc tādas laistīšanās ar auksto ūdeni tik vējainā dienā. Brr, TIO - vēsi. ^^ Beidzot viss tika nomazgāts, tad ieeļļots... Un ietestēts. Bet diemžēl ar riteni vēl nesanāks pabraukt - kā jau tas parasti notiek, atkal neveiksme. Pārsprāga kamera. Man vienkārši neiet. T_T Bet nekas - rīt dabūšu jaunu, un braukšanas sezona gan jau drīzumā tiks atklāta. (n_n)

Tāks, kas vēl šodien notika... Šodiena tiešām ir kaut kāda mazo feilu diena. No rīta pirmā stunda nenotika - atnācu uz skolu un sāku gaidīt, kad parādīsies kāds, kas man pakavēs laiku. Iegāju skolas pirmā stāva tā saucamajā kabatiņā, apsēdos pie galda, sāku čakarēt telefonu... Pēc apmēram 3 minūtēm iedomājos, ka varētu aizrakstīt Gitai. Tā arī izdarīju. Viņa jau bija skolā. Atbilde uz jautājumu "Kur esi?" bija:"Pie izmaiņām." O_O Tas jau nekas, ka mēs nosēdējām viena otrai pretī apmēram 5 minūtes un vienkārši nepamanījām viena otru. xD
Tālāk izlēmām aiziet uz Rimī. Nāc uz Rimī, nāc uz Rimī, nāc, nāc. Tudiš-pīp! ^,..,^ Man liekas, ka pirmo reizi mūžā tik agri biju Rimī. Tur sapirkāmies kko ēdamu dienai - protams, ka atkal saldumus. -_- Bet man patīk čupačupi. xD Un vēl mani fascinē Rimī reklāmas. It īpaši tā jaunākā - kur tie augļi un dārzeņi, kas nāk no Rimī, ir baigi smaidīgie, bet vienkāršie, piemēram gurķi, ķip bēdīgie. Super ideja :D


Bet nu ok, tālāk atgriezāmies uz skolu, un viss bija kā jau parastā, garlaicīgā skolas dienā. Ok, varbūt ne viss. Fizika bija neparasti tizla. es vairs neko nesaprotu. Jo dažs labs neko neprot normāli paskaidrot. Nav jau brīnums, ka man sanāk 5. Grrr... ↓
Pēc stundām devos uz pieturu Armanda un Harchas (Cerams, ka tev nav iebildumu pret tādu iesauku xD) kompānijā. Un, kā jau tas bieži gadās, sāka parādīties seksistu jociņi. Man patīk virtuve, jā, bet tā NAV vieta, kur visu laiku jābūt sievietēm. -_- Tikpat labi visiem vīriešiem jāsēž garāžās un fabrikās, un ogļraktuvēs. :D
Bet vispār man patīk, kad ,diskutējot par viskautkādām tēmām, tavs sarunu biedrs apgāž tavus argumentus ar kaut ko tik nejēdzīgu kā ''Jo debesis ir zilas'' xD vai "Asfalts ir melns." Nerunājot par to, ka asfalts NAV melns :D Bet, mauprāt, laiku pa laikam būtu forši padiskutēt ar normāliem argumentiem. Bet nu, tas tā... ~_^

Yaay! Manai aptaujai ir viena atbilde. Izrādās, ka manu blogu lasa, lai pasmietos par mani. Labais. Publiska sevis apkaunošanas vieta. Bet iespējams, ka parādīsies arī citi atbilžu varianti, un viss nav tik slikti, kā šobrīd varētu domāt. Cerēšu uz to labāko. ^_^

Ok, tagad laikam jāiet atkal skatīties seriāli. Cya! =P

Escape the Fate - We Won't Back Down ♫

2 komentāri:

  1. Grr, kad es tev lūdzu tad jau tev nav riteņa!!! :(
    Ahh, prieks, ka raksti un tu pat iedomāties nevari, kā man tevis pietrūkst! It kā mācāmies vienā skolā, bet es tevi vispār neredzu!

    AtbildētDzēst
  2. daudzi man prasīja, lai izvelku riteni... Bet mēs noteikti, tad, kad atbrauksi, iesim ārā, brauksim mūsu apli! ;)
    Eh... Miss U too! (hug)

    AtbildētDzēst