otrdiena, 2011. gada 26. aprīlis

Ehehehhe

Šodienas kora mēģinājumā dabūju smieklu, laba garastāvokļa devu tik lielā daudzumā, ka, iespējams, pietiks visai nedēļai! :D Sen neesmu redzējusi tik aktīvu, par savu darāmo jūsmojošu cilvēku, kā to diriģentu. Un viņš ar mums strādā tik tiešām tā, ka vismaz mums nav garlaicīgi. Sākot jau ar to, kā viņš kori iedziedināja. Varējām iejusties dažādu dzīvo radību ādās... Elsojām kā suņi (tajā brīdī nespēju to darīt, jo centos apspiest smieklus - elsojošs koris - pretty funny xD), kā arī taisījām dažādus citus vingrinājumus... Mēģinājām vilkt skaņu uz J... un ģ, kas bija diezgan neiespējami. Aiz muguras no basu rindām kāds vēl zemākajos toņos izmeta ģžžž... wtf. O_o Bet tobrīd bija tāds garastāvoklis, ka it viss - pat lielākās stulbības - likās ļoti uzjautrinošas.
Un tad sākām ņemt kopdziesmas 8. maija skatei. Man liekas, ka ''Skali'' bija vienīgie, kas šīs notis redzēja pirmoreiz, bet, paldies Dievam, visu izdziedājām... Es vienalga varēšu vēl mājās patrennēties - man tās dziesmas patīk. Vēl jau pēc tik iedvesmojošām runām no diriģenta par Dziesmusvētkiem, koriem Latvijā, tradīcijām, brāļiem Kokariem... Šajā mēģinājumā es sapratu, kāpēc tā patīk koris. Prieciņš! (n_n)

Un vēl tagad mans vakars turpinās ar mūziku - jātaisa kd mūzikā par visa gada vielu. Ko lai tādu uztaisa? O_O Jūtu, ka šis darbiņš ieilgs.

Family Force 5 - I Love You To Death

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru