piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Izbrauciens ^^

Nu tā - tagad oficiāli ir atklāta mana riteņbraukšanas sezona! Woohoo! Tikko atgriezos mājās no gara, interesanta, nogurdinoša, bet patīkama brauciena.
Sešos sarunājām ar Sofiju pabraukāties ar riteņiem (beidzot tak vajadzēja satikties un parunāt par dzīvi!) Tā nu bez piecpadsmit septiņos devos uz Jelgavas pusi, lai satiktos ar viņu Ozolniekos. Mans it kā sataisītais ritenis ļoti iepriecināja, kad tā priekšējā riepa sāka periodiski - katrā apgriezienā- uz īsu mirkli čīkstēt. Tas izklausījās pēc putnu čivināšanas, tāpēc izdomāju savam ritenim vārdu - tagad tas ir Birdbaiks. ^,..,^
Pie Ozolnieku dīķa satiku Sofiju, sākām ceļu uz centru - viņai vajadzēja dāvanu Guncim vd. + vēl šo to. Bija tik forši beidzot atkal braukt ar riteni! īpaši jau nu tāpēc, ka ilgi nav braukāts.
Pa ceļam izrunājām visdažādākās tēmas, jaunumus - beidzot vairs nejūtos tik atpalikusi! :D Man laikam arī būs žēl, kad Tev nāksies šķirties no klases! =[ Tā ka vari izbaudīt pēdējo mēnesi... Nedaudz vairāk.
Un man tiešām prieks par Gunci un Kiki (Kikiju xD), visi tie stāsti vienkārši - aaaw. (n_n) Īstenībā no sākuma tā negaidīti, bet tagad jau pierasti.
Now I Do Realize - Really, People Change. Ne tikai sliktā nozīmē, arī labā!
Njā, pa ceļam vēl izstaigājām Rimī un Maximu. (Maximā ir vnk superīgi āboli (mmm)) Un es beidzot dabūju to foršo Rimī reklāmu :D


īsti labi neko neredz... bet nu, kā nekā fočēts ar mana telefoma sūdīgo kameru, pietam no liela attāluma ar zoomu...

Heh, sapirkāmies viskautko, braucām atpakaļ... Turpinājās sarunas. Tad ozolniekos atvadījāmies, tālāk braucu viena.
Un šī brauciena laikā secināju, ka nav iespējams nesatikt pazīstamus cilvēkus, kad brauc vakarā pa Jelgavu... Pāris klasesbiedru.... Daži paziņas... Hah. xD

Un es tikko nolēmu, ka rīt uz kori braukšu ar riteni! Ja tikai man kājas nebūs lupatās, tā teikt. :D


Uff... Beidzot varu iet skatīties VD! Cya! ~_^

30 Seconds To Mars - Kings and Queens

2 komentāri:

  1. zini, man šķiet, tāds brauciens noteikti kādreiz jāatkārto. ar Tevi var tik jauki parunāties, braucu vakar no Ožiem mājās un domāju, ka jā, Tev ir tik ļoooti taisnība par to forever alone tēmu un tā, heh. ununyesyes, tā jau vienmēr ir, ka novērtējam, kas dots, daudz par vēlu. līdz eksāmeniem un izlaidumam tik maz laika, žēl būs, no ļoti. bet nu, i guess it's time to move forward.

    AtbildētDzēst
  2. Par brauciena atkārtošanu - NOTEIKTI, jā! P.s. Forever Alone savienība ;D

    AtbildētDzēst