piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

*~*~*

Ārā ir auksti - dēļ vēja. Un es jau tā cerēju, ka visu laiku būs silti. Bet tas netraucēja man beidzot sataisīt riteni un iemēģināt to. Nice! ^^

Vakar noskatījos Shippuden sēriju. Man sakāmi tikai divi vārdi: AWESOME un EPIC! Sasuke ir vienkārši... Waaaaa! ^_^ Tādi fighti sen nav bijuši. Un Danzo ir... kinda pretīgs xDNevaru sagaidīt turpinājumu!

Es jūtos nežēlīgi nogurusi - kā vienmēr vakar pārāk ilgi nosēdēju pie datora. Rezultātā visu dienu bija tāds besis, ka neko negribējās - tikai mājās, gulēt. Vispār to pašu gribas atkal tagad. :D Tikai man ir viens šķērslis - kompis xD Pat matemātika mani šodien neinteresēja (Jā, parasti interesē, nebrīnaties. :p) Matemātikas stundā manā kladē tapa īpašs mākslas darbs uzdevumu vietā. Skolotāja to novērtēja ar savdabīgu sejas izteiksmi - O_O. Mans gara darbs -->


Slimi, kā jau parasti :P
Matemātikā arī savācu divas kārtis. Īsti nezinu, kam tās pieder, bet nu... Gan jau atradīsies īpašnieks xD (Paši vainīgi, ka mētājaties ar savām kārtīm)

Ak Dievs, kā mani kaitina, kad cilvēki čatos raksta pilnīgi bez pieturzīmēm! Tas ir tik neciešami, nevaru pierast. Cilvēki, lūdzu, ievērojiet interpunkciju! Vai vismaz paretam iemetiet starp vārdiem pa kādai pieturzīmei, lai saprotu jūsu rakstīto.
Let's eat grandpa.
Let's eat, grandpa.
Correct punctuation can save a person's life!


Dēm, rīt atkal kora mēģis. Nevarēšu izgulēties. Bet neko darīt - otrdien koncis. Un svētdien skate! O_O Mēs tak vispār neesam gatavi. Ui, toč, vēlāk jāizdzied kora partijas xD

Man ir garlaicīgi atkal. http://www.formspring.me/JustPony
Pajautājiet man kaut ko ^^

Ū, šodien tak piektdiena, jāskatās VD-> Deimoooons ^,..,^ Bet man jau liekas, ka viss iet tur pie beigām. Vai arī būs tālāk 3. sezona? ?_?

Ok, iešu ielikt kaut ko otrajā blogā. Sen nebiju tur. BB!

Papa Roach - Sometimes ○

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru